"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2011. október 15., szombat

Meditáció

Az EMF kezelésem óta, mintha minden kezdene megújulni új formát ölteni életemben, s mindeközben érzem, amint a harmónia tölti ki minden részem. Tiszta szívből merem ajánlani eme csodálatos utazást az EMF világában, mely által a lehető legemelkedettebb életet teremtheted magadnak itt a MOSTban, Kedves Valóságteremtő társam...
Egyik este egy mély tisztító meditációba kezdtem, amikor elcsendesedtem egy réten találtam magam, melyen át futott egy kristályvizű patak, majd odamentem a patakhoz belemerültem s fizikailag éreztem a tisztulást, a bőrömön éreztem az áramló víz simogatását, szavakkal nem is tudom pontosan érzékeltetni milyen volt, azt hiszem nem volt még részem ilyen élményben. :) A patak vize olyan volt, mint a kristály, a csillogása a színe. A patakban, amikor elmerültem, éreztem egy ember jelenlétét, aki életemben is jelen van. Olyannyira elmerültem a meditációban hogy észre sem vettem az idő múlását, majd mikor a végére értem, akkor vettem észre, hogy éjjel fél kettő van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése