"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2011. október 8., szombat

13 (Emlékezés egy csodás napra)

Megszólaltak rajtam a dallamok, egy csodálatos közös EMF kezelés alkalmával, mely nekem az utolsó fázis volt az előző 12 mintegy megkoronázása... Összegyűltünk, összegyűltek az energiák, lebegtünk, ki fent, ki picit lentebb, éreztünk amint körbevesz minket a végtelen szeretet, és valami csodálatos dolog történik velünk... Mesterem lágy hangja simogatta hallásunk, az energiák simították örökkévalónk. A teljes EMF kezelésem, mintegy meg lett koronázva a mai napon, valami beteljesedett belül, ezt éreztem, s érzem még most is. Elindultam egy csodálatos úton, határ a végtelen, a végtelen lehetőségek, és a végtelen szeretet jegyében, az evolúcióban, az életben minden téren. Örökkévalóm, isteni részem, ma is megmutatta magát, mintegy jelezve, Joci MOST élsz, és minden tőled függ...s kezedben a teremtés kulcsa hogy "Teremtsd a Lehető Legemelkedettebb Életet!"...
S én is kívánom Neked:
"Teremthesd a lehető legemelkedettebb, legmegvilágosodottabb életet....Szabadon, a Szeretet energiájában"
"Tisztelem a Végtelen lehetőségek Forrását Bennünk"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése