"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2011. december 8., csütörtök

Sablonok


Társadalmunk tele van sablonokkal, és azon Valóságteremtőkkel, akik e sablonnak próbálnak lépten, nyomon megfelelni. Az elvárások, berögződések alá rendelik saját normáik, saját életük és boldogságuk. Egy rövid kis példán keresztül érzékeltetem a mondandóm lényegét:

Adott két ember, akik még itt a MOSTban ugyan még nem találkoztak, de mégis egyek, egyek a lélek szintjén. Egyek, mert a lelkük egy időben egy helyen pattant ki az Univerzum energiahálójából, majd eltávolodtak egymástól a tapasztalások során.
Jöttek ide a Földre tapasztalni, testet öltve s egyszer csak megtapasztalták egymást, itt a MOSTban, a Föld játszóterén és a lelkek felismerték egymást, a másik lelkének tükrében, s a két egó a kezdeti megdöbbenés után örömmel üdvözölte szinte Önmagát a másikban. A környezetük nem igazán értette őket hisz a társadalmi sablonok teljesen másként gondolják, fogadják el a kapcsolatok létrejöttét... előbb van a találkozás, majd azt követi a testi lelki egyesülés s így van ki ezzel azonosulva nem éli meg a másikkal való találkozás örömét, pusztán mert megszólalnak benne a társadalmi berögződések elfeledi hogy szabadnak született és máris fékezi az érzelmeit, érzéseit s így nem éli át az egyszeri megismételhetetlen felismerés pillanatnyi varázsát...
Az így köttetett kapcsolatok a találkozások alkalmával, nem elkezdődnek, hanem folytatódnak…

Természetesen mindenki szabadon dönt a felől hogy szabadon él avagy feladja szabadságát a köznek felel meg… én magam is a társadalom egy csavarja voltam, míg felismertem, én teremtem a valóságom és attól hogy tízből kilenc ember ugyanúgy éli az életét, én még élhetek nyugodtan egy teljesen másfajta életet, szemlélhetem teljesen másként a felismeréseket, találkozásokat, annak dacára, hogy ezt a köz még ha nem is ellenzi de rosszallóan meg meg szólva nézi…

Tapasztalom, kis hazánkban a boldogtalanság az elfogadott, mindettől függetlenül itt és MOST élj boldogan, mosolyogj az emberekre akkor is, ha csak Te vagy jókedvű, mert a mosoly fertőző s lehet megfertőzöl vele másokat…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése