"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2011. december 15., csütörtök

Pozitív megerősítések

Miután, olvastam, hallgattam Dr. Joseph Murphy, José Silva, s Balogh Béla műveit, megihlettek s megfogalmaztam az alábbi megerősítéseket, fogadjátok őket szeretettel s kívánom váljék hasznotokra. :)

- Sikeres, egészséges, boldog és harmonikus vagyok,

- Az életem végtelen szeretetben élem, szeretem magamat,

- Én teremtem a teljes valóságom,

- A szabad akaratom értelmében mindenben szabadon választok, mindenben a legideálisabbat választom számomra,

- Életemben, minden értem, minden általam történik, mindenből tanulok,

- Képes vagyok a lehető legemelkedettebb életet teremteni számomra, itt és MOST,

- Minden pillanatban az történik számomra, ami nekem a lehető legjobb,

- Boldog vagyok, békében vagyok önmagammal és a környezetemmel, szeretettel viszonyulnak hozzám embertársaim,

- Életemben szabadon áramlanak az energiák, és én is szabad vagyok,

- Negatív gondolatok, negatív utalások semmilyen tudatszintemen sincsenek rám hatással,

- Napról napra, minden szempontból, egyre jobban és jobban érzem magam,

- Bőségben élek, a pénz szabadon áramlik életemben, mindig annyi pénz áll a rendelkezésemre amennyire szükségem van, szokásom a jólét és a boldogság,

- Egészséges vagyok, szeretettel gondolok a testemre, ápolom azt, szeretem magamat,

- Mindent megkapok a megfelelő helyen és időben, a sikerből mindig bőségesen részesülök,

- Isten jelenléte bennem lakozik, s amikor szükségét érzem, a segítségemre siet, mindig jól döntök, mindig a számomra legideálisabb utat választom,

- Életem minden nap örömben, boldogságban, harmóniában, végtelen szeretetben, jólétben élem,

- Tisztelem embertársaimat, ők is tisztelnek engem,

- Szeretem a munkámat, értékes munkát végzek, szükség van a munkámra, mindig bőségesen jutalmazzák a munkám, megbecsülnek munkatársaim, megbecsülnek a főnökeim,

- Világomban minden rendben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése