"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2013. december 15., vasárnap

"Azt hittem..."

Jobb nem érteni semmit, mint félre érteni bármit... életem során én is belefutottam több ízben, az "azt hittem" csapdájába... mielőtt bármit meg akarsz érteni, vizsgáld meg, jól látod-e, könnyen megeshet, hogy csak egy illúziót látsz s nem a valóságot, tiszta képet akkor kapsz ha leveted a múlt szemüvegét és az egód is leteszed, legalább arra a kis időre, míg megérted azt, amit látsz... Érdemes így szemlélni a dolgokat, mivel így sok olyan dologtól kímélheted meg önmagad, melyeknek talán nem is az az alapja, amit "hiszel" hanem valami egészen más, talán épp olyan dolog, ami kedvedre való, miközben az egód azt súgja ellenedre van... amikor kilépsz a fa mögül, máris tisztán látod az erdőt a maga teljességében, és valódi valóságában...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése