"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2013. december 16., hétfő

Adni jó...

Közeleg a Karácsony, idén amit ajándékokra fordítanék, úgy döntöttem adományokra fordítom, a környezetemben élő szeretteim, nem nélkülöznek, így őket a szeretetemmel veszem körbe, e Gyönyörű ünnepen is, csak úgy mint nap mint nap... Szétnéztem az utcán, az interneten és látom mennyien nélkülöznek, s tudom, a legjobb helyre jut el az adományom és a szeretetem... nekem, nekünk lehet egy megunt ruha darab, avagy egy már keveset használt cipő, vagy bármi, míg másoknak ez jelentheti azt, hogy idén télen nem fagy át a lába, avagy nem fog fagyoskodni... elgondolkodtam mennyi mindenért lehetek hálás és hogy mennyi segítségre van szüksége embertársainknak... Hálás vagyok hogy a fűtött szobámban nézhetem amint kint majd leesik az első hó... kérem Istent, hogy adja meg a segítségre szorulóknak is legalább ezt... remélem nem nagy kérés... szeretném ha ez a Karácsony valóban a szeretetről szólna valamint az összefogásról és arról hogy minden ember boldog legyen, élete minden pillanatában... Kívánom, Mindenki ismerje fel az egység, az összetartozás élményét, és a szeretet erejét, és végre megszületik az új Világ, melyben mindent kitölt a szeretet fénye és beragyog minden szomorú arcot, hogy végre újra a mosolyok ragyogjanak rajtuk és minden arcon...és a Földanyánk legyen a legfényesebb csillag a szeretet és a remény csillaga az Univerzumban...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése