"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2013. szeptember 11., szerda

Ki vagyok én?



Vannak álmaim, céljaim és a megvalósításukhoz tervem, elkötelezett vagyok a céljaim iránt. Erős kezet nyújtok, ha kell, ha szeretetre vágysz, átölellek. Nem mutatom minden helyzetben erősnek önmagam, ha az élet térdre kényszerít, felvállalom a gyengeségem is, melyet elfogadok, majd újra talpra állok és követem tovább az álmaim, a céljaim, elkötelezetten, töretlenül. Sosem azt mondom, amit hallani akarsz, hanem azt, amit mondani akarok, amit a legőszintébbnek érzek. Mindig hű vagyok önmagamhoz, az elveimhez, a barátaimhoz és a társamhoz. Nem azt teszem, amit mondanak, hanem amit a szívem diktál, amit a leghelyesebbnek érzek, amivel nem ártok senkinek. Ha elesel, felsegítlek, s ha bánt van valaki, oltalmazlak, ha kell, akár életem utolsó pillanatáig.

Ki vagyok én? Az vagyok, pont az, akinek látni akarsz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése