"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2013. szeptember 21., szombat

Egy új jövő kezdődik. - Az ASEA megtalálja azt, akinek szüksége van rá…

A történetem 1 hónappal ezelőtt kezdődött, amikor bekerültem az ASEA rendszerébe, szükségessé vált egy nemzetközileg is elfogadott bankkártya igénylése. Az OTP Banknál vezetem a számlám, aztán úgy döntöttem akkor megigénylem a Mastercard-ot. A feltételeknek azt gondoltam eleget tettem, mint utóbb kiderült, a bank visszautasította a bankkártyaigénylésem, a legfurább az volt, hogy még az OTP központjában sem tudtak választ adni arra, hogy mi is a probléma. Időközben egy kedves Barátom, utána érdeklődött a CIB-nél, hogy ott milyen feltételek mellett lehet Mastercard illetve VISA típusú bankkártyát igényelni, örömmel hallottam, hogy az ottani feltételeknek megfelelek. A mai napon bementem Egerbe az egyik CIB fiókba, hogy elindítsam az igénylésem bankkártya ügyben.

A bank épületébe belépve, kértem sorszámot, mire észbe kaptam volna, már egy csillogó szempár és egy kedves arc mosolygott rám, így várnom sem kellett. Az ügyintéző Hölgy megkérdezte, milyen kártyát szeretnék igényelni, illetve, hogy van e vezetve számlám náluk.Javaslatára VISA kártyát igényeltem, elmondása alapján jobban elfogadják nemzetközileg.

Amint intéztük a kártyát, szóba került miért van igényem nemzetközi bankkártyára, elmondtam, hogy van egy termék, amivel foglalkozok, ami nekem is segít, segített abban, hogy eljöjjön a gyógyulásomban az áttörés. Rákérdezett milyen egészségügyi kihívással van dolgom, elmondtam Neki hogy az izmokkal kapcsolatos, erre megállt egy pillanatra, majd csodálkozva rám nézett. Folytatva a beszélgetést, szóvá tette,Ő bizony ezt nem is gondolta rólam, ha nem mondom, mivel van dolgom, neki az fel sem tűnik. A további beszélgetés során kiderült, van egy Barátnője, akinek szintén ilyen típusú egészségügyi kihívás következett be életébe.

Megemlítettem, hogy én is sok dolgot kipróbáltam, míg nem az ASEA meghozta az áttörést az egészségügyi kihívásom frontján…

Dióhéjban elmeséltem Neki a történetem, egészen 2008 őszétől, a mai napig, a szava elállt pár pillanatra,majd egy mosoly kíséretében mondta, írjam már le a nevét az ASEA-nak.
Megörült a tapasztalatomnak,egyből meg is említette, hogy e szer, milyen csodálatos és hogy Ő erről mesélni fog a barátnőjének, megemlítve engem is s elmondja Neki, hogy van remény a gyógyulásra.

Az ügyintéző Hölgy, megkérdezte,küldök e számára anyagot az ASEA-ról, mondtam Neki, természetesen, majd megadta az e-mail címét, ahová küldhetem az anyagokat, hogy bemutathassa a Barátnőjének.

Várni kellett a papírokra, így beszélgettünk tovább, szóvá tette, bizony sok olyan ember van a környezetében,akiknek hallania kellene engem, majd megkérdezte, volna e kedvem elmondani Nekik,mondtam, természetesen. Így azzal váltunk el, hogy keressük egymást, és összehozzuk majd a baráti beszélgetést, ahol elmesélem majd a tapasztalataim,ahol beszélek az ASEA-ról és a kiváló hatásairól.

Nos, mi ebből a tanulság? Nem véletlenül kellett pont ma mennem a CIB-be, nem véletlenül utasított el több ízben az OTP… mert az ASEA, megtalálja azokat, akiknek szükségük van rá…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése