"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2012. október 6., szombat

Világomban minden rendben van



- Sikeres, egészséges, boldog és harmonikus vagyok,
- Az életem végtelen szeretetben élem, szeretem magamat,
- Én teremtem a teljes valóságom, szabadon, végtelen lehetőségekben,
- A szabad akaratom értelmében mindenben szabadon választok, mindenben a legideálisabbat választom számomra,
- Életemben, minden értem, minden általam történik, mindenből tanulok, a fejlődésem folyamatos,
- Képes vagyok a lehető legemelkedettebb életet teremteni számomra, itt és MOST,
- Minden pillanatban az történik számomra, ami nekem a lehető legjobb,
- Boldog vagyok, békében vagyok önmagammal és a környezetemmel, szeretettel viszonyulnak hozzám embertársaim,
- Életemben szabadon áramlanak az energiák, és én is szabad vagyok,
- Negatív gondolatok, negatív utalások semmilyen tudatszintemen sincsenek rám hatással,
- Napról napra, minden szempontból, egyre jobban és jobban érzem magam,
- Bőségben élek, a pénz szabadon áramlik életemben, mindig annyi pénz áll a rendelkezésemre amennyire szükségem van, szokásom a jólét és a boldogság,
- Egészséges vagyok, szeretettel gondolok a testemre, ápolom azt, szeretem magamat, tökéletes az énképem és egészséges az önbizalmam,
- Mindent megkapok a megfelelő helyen és időben, a sikerből mindig bőségesen részesülök, mások sikere is örömmel tölt el, hisz jut belőle bőségesen mindenkinek,
- Isten jelenléte bennem lakozik, s amikor szükségét érzem, a segítségemre siet, mindig jól döntök, mindig a számomra legideálisabbat választom, mindig győztes vagyok!
- Életem minden nap örömben, boldogságban, harmóniában, végtelen szeretetben, jólétben, gazdagságban élem,
- Tudatalattim végtelen intelligenciája mindig a segítségemre van, ha döntés előtt állok, életemben mindig jó döntéseket hozok, így mindig a lehető legjobb történik számomra,
- Tisztelem embertársaimat, ők is tisztelnek engem,
- Szeretem a munkámat, értékes munkát végzek, szükség van a munkámra, mindig bőségesen jutalmazzák a munkám, megbecsülnek munkatársaim, megbecsülnek a főnökeim, értékes a munkát végzek s mindig bőséges ellenszolgáltatásban részesülök,
- Elfogadom embertársaimat, békében vagyok velük, Ők is elfogadnak és szeretnek engem.
- Tökéletes az otthonom, végtelen szeretet érzése jár át, amikor belépek az otthonomba, a hazatérés mindig örömmel tölt el, otthonom a béke szigete,
- Az állandó vágyakozást felváltja bennem a teremtés, én teremtem a teljes valóságom és a legemelkedettebb életet számomra,
- Isten jelenléte bennem lakozik, cselekedeteimben mindenkor Isten szeretete és bölcsessége jut kifejeződésre.
- Világomban minden rendben van.

Dr. Jospeh Murphy, Balogh Béla és José Silva nyomán írta: Csík József


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése