"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2012. október 4., csütörtök

Egészséges vagyok

Egészséges vagyok, testem minden sejtje istenien tökéletes. Isten teremtett engem, Isten jelenléte bennem lakozik, a végtelen intelligenciája mindenkor tökéletesen meggyógyít.
Isten tökéletes, egy vagyok Istennel így én is ép vagyok erős, egészséges és tökéletes.
Az egészség az alapállapotom, az egészség megnyilvánul testi és szellemi szintemen, mindig isteni rend és harmónia nyilvánul meg lényemben.
Negatív gondolatok, negatív utalások, semmilyen tudatszintemen sincsenek rám hatással.
Isten végtelen intelligenciája mindenkor a segítségemre van.
Testemre mindig hálával és szeretettel gondolok, mindig ápolom és a testem ezt egészséggel hálálja.
Világomban minden rendben van!


Dr. Jospeh Murphy, Balogh Béla és José Silva nyomán írta: Csík József


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése