"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2014. november 7., péntek

El fut előlünk amit kergetünk



Ismerős, én is így voltam az egészséggel, majd egyszer elfogadtam az egészségügyi kihívásom, abból főztem, amim volt, nem kergettem tovább az egészséget és rám talált, elindult bennem a gyógyulás.
Nem kell semmi, ami van, van, ami nincs, nincs, ami jön, elfogadom, ami megy, elengedem, rájöttem a megengedés sokkal inkább előbbre mozdító, mint a folyamatos akarás...
Amikor már nem akarod, amikor már nem kell, eséllyel megtörténik, „elég”, ha el tudod képzelni.
El kezdtem szeretni az egészségügyi kihívásom, így megértettem mire tanít, miért alakult ki s így a megoldás is megnyilvánult.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése