"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2014. szeptember 15., hétfő

Higgy Magadban és abban amit el akarsz érni!

Így kezdődött: http://oriah-morzsai.blogspot.hu/2014/07/lepd-at-korlataid.html

...s a folytatás:

Kb. 1,5 hónappal ezelőtt, több év elteltét követően újra elővettem a bringám, az egészségügyi kihívásom tekintve, már a le és felszállás a bringáról is gondot jelentett, nagy nehezen tekertem le alig 1 km-t. Eldöntöttem, mindenképp növelni fogom a távolságot, erre helyeztem a fókuszom, elképzeltem amint könnyen szállok le és fel és újra mennek a km-k, nos ma majdnem 6 km jött össze és a leszállás, ugyanúgy mint a felszállás egész könnyen ment, a majd 6 km letekerésével egyetemben.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése