"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2015. június 2., kedd

Tedd, vagy ne tedd!



Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld... Közhely talán, de most végre én is megértettem miről is szól e mondat. Tavaly karácsony körül eldöntöttem beszerzek egy DSLR (digitális tükörreflexes) fényképezőgépet. Se pénzem se fotós tudásom nem volt a tehetségemről meg egyszerűen nem tudtam. Elképzeltem amint kicsomagolom az első DSLR fényképezőgépem, s hittem benne, hogy odafigyelnek majd a képeimre. Sok munka révén, melyért hálás vagyok, hogy rám talált, sikerült összegyűjtenem a pénzt, s ahogy elképzeltem pontosan avval az örömmel csomagoltam ki a gépemet, újra gyereknek éreztem magam. Még azon a héten volt a március 15.-i megemlékezés én kimentem a rendezvényre és elkezdtem kattogtatni, azt sem tudtam lényegében mit csinálok, de nekivágtam, tudtam, hogy menni fog. Ment is! A rendezvényen kint volt egy kedves barátom, ő mondta hova tekerjem a funkcióválasztó gombot, majd ezt követően egész elfogadható képek születtek. S aztán… A rendezvény végén odajött hozzám településünk művelődési házának vezetője s megkérdezte, számíthatnak e a fotóimra a fényképes összefoglalónál mely nyomtatásban is megjelent. Örömmel és boldogan bólintottam, hogy természetesen igen. Teltek múlnak a hetek, a hónapok és egyre jobb képek születnek ismerőseim, barátaim és mások véleményei alapján. Azóta egy munkám már eljutott egyik országos televízióhoz is. A fotóskészletem is bővült, csak erre a hétre is van már 3 fotózás, ahol számítanak a munkámra, vagyis munkánkra, mert a jó barátommal megszületett egy fotós vállalkozás ötlete, ami hamarosan formát ölt. Mindenért hálás vagyok és örömmel tölt el, hogy rátaláltam a fotózásra mely már a szenvedélyemmé vált. Imádom a munkám, s hála Istennek ez a képeimen is meglátszik, örömmel tölt el, hogy örömöt szerzek a képeimmel az embereknek! Szóval tedd, vagy ne tedd, bármilyen őrültnek is tűnik az elgondolásod, higgy magadban és a sikerben s így sikered is lesz! Újabban, aki kérdez mi a célom a fotózás terén, így szólok: A világ egyik legjobb fotósa leszek!

Íme egy fotóm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése