"Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd tenyeredben a végtelent..."
/William Blake/

2012. április 27., péntek

Kérd és megadatik?


Kérd és megadatik? Ha nem tudod elképzelni magad abban a helyzetben, hiába kéred... és hiába kérsz egy Yachtot, ha nem élsz a lehetőségeiddel... míg csak vágyakozik az ember, addig szóba sem jön a teremtés.

Pár éve elkezdtem építeni egy esztergát, szinte a semmiből, elképzeltem majd milyennek szeretném, és sok munkával olyan is lett amilyennek elképzeltem, megvalósult, de ehhez dolgozni is kellett, és észrevenni a megoldásokat. Ha csak elképzelem, de nem teszek semmit, akkor még mindig csak egy terv a fejemben.

Mindvégig a működő eszterga volt képként előttem, és amikor mások azt mondták, hogy ezekből az alkatrészekből nem lehet megépíteni, akkor még jobban erősödött bennem a kép és jöttek a technikai megoldások, szerintem így működnek ez a kérd és megadatik is... tedd vagy ne tedd, de ne csak vágyakozz...

A körülményeiden tapasztalod, hogy jól működteted a teremtést, avagy van még mit csiszolni a módszereden.


Csík József, 2012. április 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése